Tjena....

...imorse visade vissa termometrar i byn -32grader!!!! Hua,då vill man inte gå ut nå gärna.....
Idag på em ska vi på kalas hos farmors syster som fyller 67år idag...hurra!!
Tilda å Tove har sovit hos varandra ´var å varannan dag hela lovet......å vart i fjällberget trots kylan.Själv har jag åkt lite skidor å igår skulle jag å mannen ut på en premiär tur men -25 fick oss attt stanna hemma ....
Stora syster m familj håller på att byta kök å fönster i lilla huset för att i mars byta hus m svärföräldrarna....det kommer bli jätte fint åt sivan å sune...
Annars händer ej så mycket vi bara njuter av att va lediga (2.5veckor )men som tyvärr är slut imorrn då ringer klockan 04.52 igen....URK!!!!!!!!!!!!!!!
Men skönt med en kort arbetsvecka på 2dar...mjukstart;)
Å på  tisdag börjar allvaret igen då skriver jag in mej på Viktväktarna...ska testa 4veckor...först å främst....så får vi se om nåt händer...
Ska ta å boka resa utomlands snart...vi åker i september å då vill jag kunna köpa en ny mindre bikini tills dess....å inte skämmas av att se sig själv på kort m alla hakor å valkar överallt.
Färgade håret mörkbrunt igår...vart bra...ska bleka Tildas utväxt ikväll efter kalaset.... nu ska jag shasa mannen ur sport soffan å tvinga ner han å hänga tvätt....

Over and out;)

Kommentarer
Postat av: pernilla

Du är fin precis som du är!! Men hoppas att det går bra med väktarna som du vill iaf:), man måste ju trivas själv såklart. Tur att det blir gympadax snart igen!!!! Jag vill oxå åka skidor!!! Önska man var lika tålig som småbrudarna;). Ska väll upp till fjällis imorn kväll då Lukas har träning. Fast är det så här kallt är det väll kanske inte ens öppet...det finns väll nån gräns för det va?? Kraam

2010-01-06 @ 17:55:11
Postat av: Kusin Vitamin

Hej kusin!!Det kommer gå superbra med VV, funkar asbra för mig, Gick ner 6 kilo innan jul, ca 1 kilo i veckan...Dock tror jag att jag gått upp nu över alla helgerna. Det får jag se på måndag...Finns ju ingen vass i Thailand så nu är det bara för mig att sätta fart igen. Försök att gå på lite möten också, jättebra för motivationen! Men självklart håller jag med Pernilla, du är fin som du är!!! Hälsa de dina. Kram Madde

2010-01-06 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0