Gud...

...va träliga ungar är när de är trötta å frusna utan att kunna erkänna det;) Tilda blir ett monster när hon är trött.......totalt odräglig....sånt j-la humör....visst ...men jag har mitt kvar;)
Det liksom svartnar framför hennes ögon å inget än hon existerar...knappt kontakatbar....skriker å vrålar, lyssnar inte å är såå synd om henne....sen släpper det å hon blir precis som om inget hänt...konstigt...bävar redan för när hon får mer hormoner å kommer i tonåren...ojoj...
Annars har tjejerna vart i fjällberget idag m Tove å Tindra...solensken å -16...själv stannade jag hemma å har typ gjort ingenting...ganska skönt faktiskt. Mannen har tittat på sport 22tim/dygn denna helg....å just ja han åkte faktiskt ett varv på 2.5km m mej en dag oxå....
Just nu sitter Tilda m blekningen i håret som skulle ha gjorts för länge sen men ej hunnit med...
Ska försöka göra alla saker nu innan 19 då det är gympa skulle vilja hinna dit idag men vet ej om det går....men hoppas.
Nu ska jag strax skölja ur hennes hår å stryka deras kläder tills imorrn. Äta lite...å fixa lite annat.
Imorrn bitti ska jag testa hinna förbi Millla på lite frulle å lite sol....skippar nog promenaden....


Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: camilla

kul med stora barnens humör va....känner igen det lite::((....ja det är nog lite kyligt för promenad...kommer du efter nio som vanligt då?????.....kramen

2010-01-10 @ 17:26:12
URL: http://lyckligavi.blogg.se/?tmp=23211526
Postat av: Anonym

kommer efter 9...gå före om du vill...du har väl löppet om jag kommer före dej;)

2010-01-10 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0