Ett kort inlägg om livet;)

...sitter här med jordens träningsvärk å tittar på min man som plockar i diskmaskinen å skramlar så man ej kan tänka...
Vart till Örebro  m Syrran idag å shoppat lite till mirre fyller,klaras kalas...å kikat på saker till Afe som fyller 1år om 2veckor å kollat på dop-gåva till Ellen...shoppade ett par låga stövlar ,tunika å leggings till mej...å här om dan köpte jag nya träningskläder...mycket roligatre å träna om man har nåt fräscht...
Körde ett varv på elljusspåret idag m mirre 2.5km på 18minuter...hon är såå duktig,Tilda skejtade på före oss 2varv alltså 5km på 28minuter...mnammas duktiga tjej...ÄLSKAR er !!!!
Hade en sån "dåliga-dag" igår på em/kvällen men den försvann i goda Karins sällskap å gympan...Tack vännen att du finns å står ut med mej;) Älskar dej!
Jag älskar er andra oxå...min familj,mams/paps,surra m familj,alla snälla vänner....vad gjorde man utan er???
Ihelgen har vi tjänstgjort i fjällislift alltid lika trevligt har vi...igår sjöng vi då Jonas fyllde år...Hipp hipp Hurra för dej....Alltså högt sjöng vi så hela liftkön hörde...
Å i fredags fyllde Klara 9år!!!! å Idag farafr Palle 64år...grattis alla!!!
Ska in imorrn å fixa lite...betala resan till Cypern i september som vi bokade förra veckan....ska bli såå skönt att koma iväg.
Imoorn ska Tilda på kvarte m Tove,Mirre ska träna å jag ska på gympa å sen ska vi montera ihop mams å paps nya möbler....
Shit vilken värk jag har i benen ..ont men ändå skönt..konstigt det där ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

ja du ska va stolt över flickorna som har sån vilja på det mesta tycker jag♥....dåliga dagar är hur lovligt som helst,det måste man ha...mer onormala dom som säger att allt är huuur braaaa som helsta jämt:(....man måste dala ner för att kunna bli starkare♥...go girl:)...värst va mycket födelsedagar ni har i släkten så tätt in på varann...tror du mirre vill ha då???...nå tips:)...

hörde du nå mer om kvartersgården?...

ha det bra vännen,love you♥....puss¨å kram

2010-01-26 @ 09:18:47
URL: http://lyckligavi.blogg.se/?tmp=23211526

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0