Sitter här i soffan...

..med mammas laptop i knäet...tack mamma att vi får låna eran då vår är på reparation;)
Annars...igår va det julskyltning Tilda va där typ 5timmar med Tove...å Mitte å jag va där en sväng...mannen va hemma då han i fredags kväll fick 40 graders feber...stackarn;)
Sen har jag köpt nytt jul tyg till köket...å sytt utan utbrott...det vart såå fint,känner mej så nöjd!
Blir så hemtrevligt då man får fram lite stjärnor å julgardiner....
Imorse va jag hem till bästa MIlla på frukost...tack! ´Å imorrn åker vi nog in å gör staden efter ho vart på AF.
J-lar va trist väder det är ute...vill ha snö nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat igenom julklapparna...några kvar....
På fredag är jag å Mirre lediga....tar en föräldradag. Mannen åker till Karlstad på torsdag fm med jobbet...ojoj va bra de kommer må på bussen hem på fredag fm när de ska åka hem...promille halten då gia är på gång brukar inte vara liten....men men. Bara han kommer hem nykter å städad efter 14 då de skulle komma hem,så blir det ev bio på fredag  med barnen....
Nu ska jag skriva shoppinglista till MM när mannen  kommer hem...

Kommentarer
Postat av: camilla

tyvärr tror jag inte vi får någon vinter alls....men vi får väl leva på hoppet::)))kramen

2009-12-01 @ 09:11:20
URL: http://lyckligavi.blogg.se/?tmp=23211526

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0