Ojoj....

...va på Veras husmorsgympa i söndags å hej å hå va drygt!!! Träningsvärk så man kan dö...värkt i varenda kroppsdel,men idag va det dax igen..1½timme blod svaett å skratt...herregud va kul det är å ta ut sig totalt;)
Längtar tillbaka på innebandy tiden....kunde springa hur länge,fort å mycket som helst bra för att det va såå j.la kul.
dag fick jag med min bästaste Karin på gympan å hon va såå duktig å orkade ju alt trots att hon "nyss fött Ellen...herregud jag orkade inget efetr mina barn....
Imorrn ska Mathila ta sprytan för baconfebern..¨på fredag ska Mirre ta den.
PÅ fredag åker jag å mannen å ska hämta mamma å syrran från arlande å deras egyptenresa...å då ska vi passa på att stanna i västerås å shoppa julklappar,hälsa på madde m familj i sthlm.
 Nu måste jag fortsätta titta på deperata hemmafruarna.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Ja visst e det kul. Minns mitt första pass efter jag fött L...ojojoj, höll på att svimma. Jag boxades med Pia...det säger nog allt... Va mysigt det låter som att ni får på fredag!! Hoppas du hittar lite julklappar nu när du e så "sent" ute;), själv har jag faktiskt inhandlat några på nätet idag! Fler blir det när vi åker på vår "tahandomvarann-weekend":) Kraaam

2009-11-18 @ 08:34:15
Postat av: Madde

Hej!

Du kan väl messa mig om vilken tid typ ni kommer...Puss

2009-11-19 @ 08:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0