Alla skulle ha en egen Sune<3<3<3

......alltså min pappa(å syrrans såklart) är den absolut BÄSTA pappan man kan ha,så det såå!!! Så alla ni där ute som inte har eran egen Sune...jag lider med er...en så borde alla få!!!
(billden tagen i Sunne en tidig morrron då bara vi 2va vakna än)
GRATTIS PÅ FARS-DAG PAPPA,älskar dej!!!
 Annars idag har det gått typ i 200....vakna,städa lite,frulle,tvätta,stryka,hämta tilda i skogen,fika hos farfar,in till stan å kika på Max som hade match tyvärr fick de stryk med 8-6.
Nu hem å slappa lite strax dax för mat hos mamma å pappa............

Kommentarer
Postat av: camilla

shit..varva ner vännen:)...å nej blev det förlust:(...tråkigt...ha så trevligt på middagen.kram

2009-11-08 @ 15:04:02
URL: http://lyckligavi.blogg.se/?tmp=23211526
Postat av: pernilla

Ja nog har du en underbar pappa:) Det har jag å, fick pussa på han genom telefonen...förkyld som jag e:(. Men på to kommer de när lilla hjärtat fyller år, nedräkning här!:))) Kram

2009-11-08 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0