Nu va det länge sen,herregud!!!

Men har inget att skriva om känns det som längre...alla dagar är lika;) Vakna,jobba,äta skita...
Barnen är i skolan,Tilda å Tove är som piff å puff;) mirre leker m Klara ,Tindra.... så gympar jag...leker m Karin å Ellen,bakar lite....shoppR LITE paket...är ju fan julafton om några dar!!!!
Imorse ville jag ej gå ut ... - grader...brr...men bara bita ihop...gick sen m Milla,Max å Bubbla till park där det va fotboll...sen hem... Å de stora tjejerna å Max å Bubbla tog bussen till Ludvika å gick på badet å Mc...
Så va syrran å jag in å hämtade dem vid 18-tiden.
Vart tacos till kvällsaidag....för att nu strax gå å sova för att ladda för Lek å Bus landet imorrn med familjen å självklart Tove å så ska Pontus Maria å barnen oxå med!!!! KUL!!!
Äntligen fått tag i ett par blades åt Tilda i julklapp....det va inte lätt!!!
Dagarna bara rullar på å man hinner inte mad allt å alla saker man vill....har tex inte hunnit träffa Pernilla på jag vet nte hur länge....(så till veckan ska vi shoppa lite ihop...) å umgås!!!
Snön har äntligen kommit oxå...men lite för kallt bara...men,men..
Igår va jag å Tilda ute å letade gran,men hittade ingen så morrn eller söndag köper jag en!!!!
 Nu lite facebook sen duschen å sova så man orkar med shopping å leklandet imorrn m fasterskörvar;)


Kommentarer
Postat av: pernilla

Så e det här i livet, fullt upp med allt!! Men nu äntligen har jag klarat av det värsta i skolan så nu anser jag mig iaf ledig även om inte högskolan gör det....hmmm...;) Jag har ju såklart några klappar kvar så ja vi lär göra en liten tur! Hoppas ni får kul idag, själv ska jag ge mig på städning:( välbehövligt kan jag säga.... Gympa imorn, hörs då!! Kram

2009-12-19 @ 09:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0