-20.4 grader...mysigt!!!

...brrr. NOT...en dag man kunde stannat inne hela dagen,men nej då vi har vart å åkt slalom i fjällberget 2 timmar med barnen....då fick vi muta med oss dem hem...brr.
Testade hoppen jag å Pilla...haha,nej då va bara lite guppigt;) Mirre åkte m Tindra,Tintin m Texas å Tilda å Tove så klart;) medans jag åkte m ERIXONS....lånade H i liften;)
Just nu sitter mannen m alla tre barnen å titta på nån ungdomsfilm....jag orkar inte....så jag bloggar lite istället.
På nyår är det premiär för oss detta år att jobba i fjällis å visst ska det bli lika kallt då,men vi håller oss varma;)
Kom dit på nyårsafton mellan 10-16 å åk,trevlig personal i liften;)
Byggt Wasgij-pussel....det är fan beroende framkallande...hörde Tony oxå fått ett av tomten,om det ej e lika kan vi kanske lånbytas milla????
Ops va det vart fnittrigt ine vid tvn...va visst lite "sexualundervisning";) å ungdomsfylla....det vet man ju hur sånt kan sluta..........
Julen har knallat på som vanligt...massa fina paket tll oss å mest till barnen som vart helnöjda!!!!
Mannen har sträckt sig i ryggen å är handikappad....sen julaftons fm...vekling;)
Imorrn tror jag det bär av till Fottas å kika på vinterskor till mej som ständigt fryser om fötterna,men där ska det finnas varma sköna (dyra) skor....nån som vill följa???
Om man skulle gå upp å duscha å kanske  få tillbaka värmen i kroppen igen efter slalomen ...
Hur har ni haft det i jul?
Fick ni paket?
Har ni vart på nån mellandagsrea??? Det har inte jag...
På nyårsaftons kväll blir det kräftskiva här med surran m familj;)

                                      Puss å kram på er å nyp i stjärten;)



Kommentarer
Postat av: Cissi N

Jag köpte ¨på ellos när jag hade 50% ett par sånna hära http://www.lecafritid.se/img/skoter/skor/poriginal.jpg

Har aldrig frusit nåt å jag e fruktansnvärt frusen annars!

De rekomenderas!!!

2009-12-29 @ 22:20:30
URL: http://vagavagra.blogspot.com
Postat av: camilla

klart vi kan lånbytas om pusslen är olika:)...jag fick ett par powerboots av tony från trä bygg....supervarma:)...kramen

2009-12-29 @ 22:36:02
URL: http://lyckligavi.blogg.se/?tmp=23211526
Postat av: pernilla

Jag min fryslort fick ett par Columbia ,sånna där höga, av mamma..fryser aldrig i dem. Men det verkar finnas många bra eftersom vi alla har olika:). Det var inga gupp hörre du, värsta hoppen ju;))! Vi ses nog på nyårsafton;) Klart jag varit på mellandagsrea!!! Kramis

2009-12-30 @ 09:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0